falling

sk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8terClick here to get Falling Objectssk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8ter

O yeah

layout


Click here for Myspace Layouts

life like this..

follow lah yerr

meh singgah sini dulu


ShoutMix chat widget

Khamis, 11 Ogos 2011

mode::tidak tahu maa...

haluu semua...malam tok aku nak cerita serba sedikit tentang hari tok...
hmm...xda yang best....hari tok ada kelas tambahan,,so aku stay kat sekolah sampey jam 2 cmya...
kelas tambahan agama islam...ok la juak cikgu ajar hari tok tek....bab nya buat lawak menjadi...huaa...

aku cerr sdikit tentang si azril....nya ada text ngan aku..tpi knk la aku xda mood mok reply...
x tauk la....ntah la aku 2-3 hari tok....mala jak rasa len....eee,,,takut ku knk sampuk eh.....
astarfirullah al azim.....dah jauh tersasor dah fikiran aku......hmm.....

falling in love???euwww...nda ku mau ....
jgn la beb....


now i think about someone yg aku cerr nma nya M.....aduhhh,,aku bingong sebenarnya tok...
aku pikir apa yang aku klaka kat nya,,nya aggap mainan or gurauan....p sebaliknya...
arggghhh,,,tensyen akuu.....dah la nya mdh ssuatu kat kwn nya ya,,then aku gik yg rsa bersalah...
skrg tok,,,yang ada dlm fikiran aku,,kwn nya suka aku....waaa......Rsa gelik ada juak....
meremang bulu roma aku eh.....tpi ya aku rasa jak la....bab sjak ny tnyak something kat aku,,aku bca kat wall ny mcm smua ya knk mengenak ngan aku...pergHhhh....aku x pasti juak pa prasaan aku skrg tok..



ptg tdik,,aku da la tgga someone jln....someone ya mmg pnh suka kat aku n then kmk duak couple,,but now 
dh clash....tdik aku ada la tgga nya bjaln ngan kwn aku....so,,bnyak la kwn aku pot pet pot pet psal  nya duak...but aku still x kesah psal ny....bab aku takut nya jadi UP...kan sak ati ku nangga nya klak..
n aku x mok la nya terpikir yang nya ya jdi rebutan para wanita....weKKk..nyampah lak ...
skrg aku buat derkk jak ngan nya....aku x mok nyusah idup aku ngan nya,,n aku x mok nya nyusah idup nya 
krn aku....


now crita aku x sampey ke hujung sbb aku dah ketandusan idea....n aku berhenti setakat tok jak lok..
ok la....klak la aku post2 gik....nIte!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya