falling

sk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8terClick here to get Falling Objectssk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8ter

O yeah

layout


Click here for Myspace Layouts

life like this..

follow lah yerr

meh singgah sini dulu


ShoutMix chat widget

Rabu, 3 Ogos 2011

Puisi Aku Orang Biasa




 Aku orang biasa,
yang dilahir dengan pengorbanan,
dalam kehidupan yang penuh kesederhanaan




Aku orang biasa,
yang punya cita-cita tinggi,
yang selalu termimpi-mimpi,
meraih impian yang tinggi




Aku orang biasa,
yang punya perasaan dan sikap tersendiri,
yang hanya memahami situasi sebegini,
yang aku lalui selama ini




hanya menunggu tibanya masa,
si katak menelan mati sang ular,
berpegang kata kuat pendirian,
memusnah musuh dalam bayangan,
itulah Aku Orang Biasa...


create by:aku gadis ska8ter

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya