falling

sk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8terClick here to get Falling Objectssk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8ter

O yeah

layout


Click here for Myspace Layouts

life like this..

follow lah yerr

meh singgah sini dulu


ShoutMix chat widget

Selasa, 9 Ogos 2011

terbongkarnya si makcik al-wuzara

salam satu umat....eycehhhh....hari tok aku nak wat entry ttg MAKCIK AL-WUZARA...knl x?
x kan x knal...yg s**L2 ya bah....aa,,,mlm tdik aku bruk tauk ttg identiti si mak cik al-wuzara tok terbongkar...wlpun aku late tauk...tpi xpa,,aku semangat mok post juak ttg nya....
betapa gembirany prasaan aku mlm tdik...excited aku nak tgga muka nya...puIhhhh..x giney2 upa nya..
manusia juak nyaa....paloi nyaaa....geram akuu.....dh la mix chinese+malay...uhhh,,,bygkan....
nama dh terang2 melayu...ee,,,agama apa la yg nak anut sekarang tok??ishhh,,,aku mok tauk ....

ok...detail2 nya x bnyak yg aku tauk...
tpi just utk hilang rasa tertanya2 ya....jom layannnn~~




waaa.....cantikkk???eyy mun dah kacak tpi perangey mcm ya,,
puih...sial....blah la dri malaysia.....errkkkk,,,molah kotor jak
kat malaysia tok....







klik utk melihat dgn jelas....
gambar beliau bersama marina mahathir..




waa....bukan men pandai gik ny...tpi,,,olah nya yg membuatkan hidup ny keparat..
pa nak jadi la dgn nya...harap2 la nya terimak hukuman yg setimpal dgn ap yg tlh dibuat nya slama tok...

terima kasih kepada gaysec yg telah berusaha mengHACk n bertungkus lumus 
menyiasat si mak cik al-wuzara yaa...

waaa...saia sangat gembira maa......!
anD skrg tok aku tgh tggu bahagian 3 bukti2 kukuh ttg si arlene...
hrp2 apa yg terjadi selama tok  sama ada di twitter,wordpress n sewaktu dgn nya 
diambil tindakan yg sewajarnya laaa....

aku harap blog aku tok x timbulkan fitnah ttg si arlene yaa...!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya