falling

sk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8terClick here to get Falling Objectssk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8tersk8ter

O yeah

layout


Click here for Myspace Layouts

life like this..

follow lah yerr

meh singgah sini dulu


ShoutMix chat widget

Rabu, 10 Ogos 2011

perasaan aku skrg

haluu blogggggg kesayangan aku...waaa,,,hari tok aku mau crita serba sedikit ttg prasaan aku...
first aku luah (curhat) dlm blog tok...huhu...btw,,,aku harap la sesapa yg baca tok x pikir yg negatif ttg aku..

setiap hari aku x miss mun x tgga muka kau.....bkan krn aku suka ngan kau,,tp ntah laa...
kau slalu jak muncul dpn aku...time aku round2 pusing sekolah,,aku jumpa kau,,..time aku otw nak pegi jamban aku temu kau....yahhh,,ssh mok elakkk....
geram aku.....seksa nyawa ku nanngga kau..nak kta ku bencik x juak,,nak pdh ku syg xda langsung,,nak pdh ku cemburu..hmmm,,xda punnn....
pa nak di cemburu ku kat kau....pelik bah...



then crita satu tok mengisahkan ttg ex bf aku...ntah pa mimpi nya text ngan aku...
aku x taukk...tpi ya x penting bagi aku bab now we ar friend....
wlpun nya x berubah lgsung...xpa....hidup nyaaa....bahagia nya yg rsa,,derita nya yang tggung..
lantak nya laaaa.....
handsome x??hahaha...mok aku intro psal nya??waa,,bgus x boh jak..
klak ktk org jatuh cinta dgn nya juak klak...hahaha....
eee,,,SS aku owh?gedik owh??
euuwww!!!


perghhh....x boleh tuduh suka hati...dosa taukkkkk...
chehhh....


hmmm....da sigek gik cerita...cerita ttg seseorang tok..nma ny M..aku x tauk la apa feel aku kat nya..
aku keliru...nak kata aku suka,,xda pun....nak kata aku bencik,,agik la xda..
nak kata aku nak nganok nya,,ada la juak...kwkwkwkw..
tp,,skrg tok aku x tauk n msh tertanya2 apa jenis feel aku kat nya yaa...

lagipun nya dah da couple....then aku dh clashh....
so skrg hidup aku single-mingle....
50 best n 50 x best....


time tok aku blum brani mdh sapakah gerangan si M ya...
aku tkt ktk org terkejut beruk bab muka nya x la sekacak afganshah

misteri si M yaa...waa....hahaha....
mmg aku confuse ngan feeling aku..

xpa la....aku coba try wat bodo jak....nie tauk feeling ya smakin pudar..
hmm...ok la...klak sambung gik...ngantok dh tok....k,,,asalamualaikum...

nite derrr???!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya